Марки

«1»
Parker

Parker

Когато стартирал производството на писалки, Джордж Паркър имал една проста, но амбициозна цел - да създаде по-добра писалка. И оттогава това единствено и просто проникновение е вдъхновявало компанията Parker. Основана е през 1888 г. Следващата година е била произведена и патентована първата писалка "Parker". И това било само началото. Мечтата на Паркър да създаде по-добри писалки била осъществена с голямото изобретение на 1894 г.: "Lucky Curve". 1921 е годината на раждането на известната икона на Parker - "Parker Duofold". Въпреки значителното си тегло и доста по-високата цена в сравнение с писалките от онова време Duofold постигнал моментален успех. Първият Parker 51 бил произведен през 1939 г. и станал световен бестселър, задминавайки останалите три американски компания производители на писалки от онова време, които преживели Великата депресия: Sheaffer, Waterman и Eversharp. Скоро Parker 51 бил описван като "най-съвършената писалка произвеждана някога". Първата химикалка с пълнител, The Jotter, била произведена през 1954 г. През 1964 г. разкошният Parker 75 довел до ново равнище на изработка на писалките от онова време, като обединявал последните технологии с традиционните умения. През 2002 г. Parker Special Edition 51 обединил класическия футуристичен стил на "51" с най-съвременните технологии за писалки. През 2004 г. с комбинация от авангарден изглед и нежна реинтерпретация на неповторимия стил на неговия знаменит предшевственик - "51", "Parker 100" стана лицето на Parker за 21 век. Със своята всеотдайна страст към съвършенството и подстрекаван от амбициозното новаторство, Философията на Parker винаги да поставя на първо място потребителите и изработката. Те продължават да създават пишещите интрументи на бъдещето. Даже и днес, всяка писалка "Parker" бива внимателно проверявана на всеки етап от нейното производство - ясен знак за отдадеността на компанията към качеството.

http://www.parkerpen.com/

302

продукти

Parker Royal

136

продукти

Waterman

Waterman

Преди да основе първата си „фабрика” през 1883 г., Уотърман анализира обмяната между въздух и мастило в писалките в работилницата на брат си. Там той открива, че проблемът се корени във функцията „захранване”, чрез която мастилото потича към писеца. След безбройни експерименти, той развива „Тройно Фисурно Захранване”, структура, която се основава на принципа на капилярното привличане. През м. юни Уотърман кандидатства за американски патент на откритието си, и го получава на 12 февруари 1884 г. През 1888 г. Фирмата е преименувана на L.E. Waterman Company. Писалките на Уотърман се превръщат в нещо повече от просто надеждни инструменти за писане; те са вече произведения на изкуството. След повече от сто години, Уотърман е един от най-големите световни производители на пишещи инструменти. В разнообразие от материали, цветове, модели и стилове, всяка писалка Уотърман осигурява висококачествено действие, която позволява индивидуалността на собственика да блесне. Настоящите колекции включват, без да се ограничават до, Phileas, Expert II, Carene, и Exception. Призната за качеството на производството си и красотата на продуктовата си гама, компанията Уотърман е отдадена на следването на своята роля на създател на мечти и удоволствие при писанe.

94

продукти

Montblanc

Montblanc

До 1906 г. енергията и обещанието на първите няколко години на "съвременния" нов век вече имаха стимулиращо въздействие върху изобретателите и занаятчиите. Находчивостта, въображението и значението на изследванията и откритията спомогнаха на писалката да осъществи своя технически и търговски пробив като средство за писане. Първата фактическа писалка била патентована не по-късно от 1884 г., а революционният "пълнител с лостче" го делили само на две години от представянето му. В Хамбург, книжарят Клаус-Йоханес Вос, наред с банкера Алферд Неемиас и инженерът от Берлин - Аугуст Еберщайн, осъзнали "знаците на времето" и решили да произвеждат писалки, като тяхното съвместно предприятие, положило крайъгълните камъни за бъдещата компания с успех в международен мащаб, е известно като "Монблан" (Montblanc). "Производители на първокласно злато и писалки": През 1908 г., основателите на Montblanc започнали дейността, правейки това самоуверено твърдение в своя рекламен материал. Първоначално новата малка компания била наречена Simplo Filler Pen Company. Несъмнено наименованието "Simplo" произтичало от думичката "прост", което се отнасяло към новия дизайн на химикалката с "вградена чашка на мастилница". Година по-късно, през 1909 г., била представена технически подобрената писалка "Montblanc". Наименованието "Montblanc" било регистрирано като търговска марка, като то било използвано за всички инструменти за писане, произвеждани от дружеството.1913-та година става свидетел как звездата на "Montblanc", която хората по-късно щели да нарекат "снежинката", става печата на марката, като всички инструменти за писане, произведени от Simplo Filler Pen Company, носели ясно забележимия кръгъл бял символ. Представяйки заснежения връх "Монблан", най-високият в Европа, това занаятчийско изобретение символизирало обвързаността с най-високото качество и най-прецизната европейска изработка.Пускането на пазара на легендарния Meisterstuck (Майстерщук), който щял да стане най-известния и най-лесноразпознаваем в света инструмент за писане, станало през 1924 г. Накрая писалката "Meisterstuck 149" я очаквало съдбата на символ за културата на писане и висша мода, и икона за стила за съвършената и вечна естетика на дизайна. С напредъка на "тътнещите двайсетте", с все по-увеличаващата се към техния край скорост, Montblanc запазила темпото, бързо разширявайки се в повече от 60 различни държави, с почти вездесъщо име. Силно впечатляващите рекламни кампании, като поставяне на уголемена писалка върху коли, знакът "Montblanc" върху покрива и първите самолети с рекламни материали, отвели компанията в напълно ново измерение, привличайки огромно внимание.През 1927 г., за първи път и от тогава, сърцето на Montblanc Meisterstuck - неговият писец, бе гравиран с номера "4810", надморската височина на планината и самият Монблан. След това, през 1934 г., дружеството официално приело нарицателното, което вече бе станало международно известна марка и наименувало дружеството: "Montblanc Simplo GmbH" (Монблан симпло ГмбХ). Само дванадесет месеца по-късно, издавайки гаранция "за цял живот" за Meisterstuck, Montblanc онагледила, че за клиента винаги се изплаща да избира най-доброто. В същото време Montblanc започнала процес, който в крайна сметка бил предал форма на среда за своя разширяващ се кръг от калиграфски инструменти и за онези, които са избрали да се грижат какво пишат върху хартия и как. Дружеството изкупило производител на фини кожени изделия в Офенбах, Германия: оттогава насам се произвеждат аксесоари за бюра под името "Montblanc".1955-та година въвела новия Montblanc "60 Line" ("Линия 60"), която представила изцяло нов дизайнерски стил, представляващ първият значителен успех в следвоенния период, наред с традиционната серия Meisterstuck. Последвали няколко години на затвърдяване на бизнеса. После, както и при други браншове и дори при подобни производители на химикалки, изглежда, че била анестeзирана от развиващите се компютърни технологии - от корпоративните офиси на Montblanc "изскочила" напредничава маркетингова концепция. През 1986 г. била лансирана известната маркетингова фраза: "Montblanc - изкуството на писането" и тя бързо станала модел за множество търговски марки в областта на луксозните стоки за лична употреба. Писалката, най-личното средство за писане, започнала ренесанс. Дебютирала колекцията "Meisterstuck Solitaire" (Майстерщюк солитеър) - версията на Meisterstuck от благородни метали, която задала тенденциите за следващите четиринадесет години.С началото на новото хилядолетие, както донякъде се разбира в нашето съвременно общество, но също и с големи очаквания, Montblanc пуснала на пазара първата значителна нова колекция от инструменти за писане след Meisterstuck - the Boheme (Бохеме), посветен на страстната наслада на най-доброто от живота, потвърждавайки обвързаността на компанията със задоволяването на индивида. В последствие били добавени колекциите: "Boheme Solitaire" (Солитеър), "Boheme Jewels" (Джюълс), and "Boheme Doue"(Доуи), предоставящи смайващ избор от тези уникално оформени и уредени серии. Колекцията "Sport" (Спорт) също се реализира изцяло и активно с пускането на пазара на седем стилни, здрави и пригодени за груба работа часовници. В дух на построяване на мост между ерите - 20-тия век, с неговото почти случайно научно откритие, и 21-ви век, носещ надеждите за по-зрял и реалистичен оптимизъм - Montblanc представи колекцията "Starwalker", ново поколение инструменти за писане, и колекцията часовници "TimeWalker" (Тайм уолкър) за хора космополити, динамични и които обичат изчистения, изящен дизайн.Montblanc е създал през десетилетията шедьоври от ограничени и специални издания. Някои от тях са изброени тук:• 100 Year Anniversary Boheme Collection (Колекция "100 години Бохем")• Virginia Woolf Limited Edition (Ограничена серия "Вирджиния Улф")• Marlene Dietrich Special Edition (Специална серия "Марлен Дитрих")• Greta Garbo Special Edition (Специална серия "Грета Гарбо")• Alexander von Humboldt Limited Edition (Ограничена серия "Александър фон Хумболт")Поразително разкошен предмет, последният артикул, наистина притежаващ, на момента, мъжки и женски характерни черти и привлекателност, ограничената серия "Humboldt" вече е станала възхитителна добавка за множество колекционери и е съвършената първа бройка за господина или госпожата, която "притежава всичко", но все още не е навлязъл, или навлязла, в царството на изтънчените калиграфски инструменти. С последното попълнение за вечно растящия набор от ограничени серии, "William Faulkner" (Уилям Фолкнър), 21-ви век вещае добро за най-известната занаятчийска работилница, посветена на всеотдайния писар.

179

продукти

Diplomat

Diplomat

Компанията e oснована през 1922 г. като традиционно семейно предприятие, произвеждащо висококачествени инструменти за писане. Още от Средновековието писателите експериментират с обикновени инструменти за писане с мастило. Най-първите са пачи пера, потапяни в мастило. 20-ти век стана свидетел на разработването на писалките. През 1935 г. е произведена първата писалка с конвертор (обикновен пълнещ се пълнител), замествайки необходимостта от постоянно потапяне на писеца в мастило. През 50-те години използването на предварително напълнени пълнители завинаги промени пазара. Diplomat оставя своят почерк в историята, ставайки първата немска компания, предложила писалка с пълнител през 1958 г.! В наши дни компанията предлага комбинация от нови технологии и дългогодишни традиции. В производството са нагажирани висококвалифицирани специалисти за да се поддържа най-високо качество на предлаганите продукти. Продуктовия асортимент включва колекциите: Classic Collection (първокласни), Spacetec (технически) и Modern (средни).

65

продукти

Franklin Covey

Franklin Covey

Колекцията "Franklin Covey", стилни инструменти за писане са изработени от А. Т. Cross за Franklin Covey, световен лидер в управлението и организирането на времето. Повече от 25 години Franklin Covey предоставя най-ефективните организационни и планови решения за бизнес и лична употреба. Функционални и достъпни, тези висококачествени, инструменти за писане са разработени, за да допълнят популярните системи за планиране на Franklin Covey.

23

продукти

S.T. Dupont

S.T. Dupont

Още от основаването на S.T. Dupont през 1872 г., Симон Тисо-Дюпон използва най-добрите и най-редките материали за производството на луксозни аксесоари, украсявайки ги със злато, диаманти и седеф, китайски лак или алигаторска кожа.През 1973, марката проявява иновативност, създавайки първата луксозна писалка с топче - красива, опростена, направена от чисто злато.За S.T.Dupont писалката е не просто инструмент за писане, а истинско бижу. Доказват го красотата на линиите, прецизната обработка на материалите и вниманието, което се отделя на перото - изработено и полирано ръчно.Марката е символ на френската елегантност и култура, залегнали и усъвършенствани в S.T.Dupont от 1872г.

135

продукти

Caran d`Ache

Caran d`Ache

Основателят на компанията, Арнолд Швайцер, се възхищавал от работите на известния френски карикатурист Емануел Поаре (1859-1909 г.). Поаре подписвал своите работи с псевдонима "Caran d`Ache" - френската транслитерация на руската дума за молив, карандаш. Под името "Caran d`Ache Swiss Pencil Factory" Швайцер основава своята компания през през 1929 г. Веднага с създаването на й Швайцер пуска на пазара Fixpencil - първият в света молив с изцяло метален механизъм за прихващане. Първите автоматични моливи дебютират само година по-късно - ръчно гравираните "Ecridor" в злато и сребро. 1931 г. заварва "Prismalo" - първият в света цветен молив с водоразтворими графити, революционизирал цветните рисунки. В своята осемдесет и три годишна история, базираният в Женева производител на писалки става синоним на творчество, изтънченост и съвършено качество. Повече от просто търговска марка, компанията създаде основно собствен жанр в областта на изтънчените средства за писане, отличителните лични аксесоари, като бижута за мъже и материалите за изкуството.... повече тук

283

продукти

Faber - Castell

Faber - Castell

Основана преди повече от два века Faber - Castell е една от най - старите производствени компании в света, която все още е собственост на една и съща фамилия вече 8-мо поколение. Основоположник е Каспар Фабер, който през 1761 година започва да произвежда моливи в Щеин, близо до Нюрнберг, Германия. През 1839 година барон Лотар фон Фабер, четвърто поколение, поел управлението на компанията и превърнал молива не само във висококачествен продукт, но и създал първия пишещ инструмент в света, носещ лого и марка. Повече от столетие неговите потомци развиват нови креативни и иновационни идеи в света на пишещите и рисувателните средства като едновременно грижливо пазят традициите на фамилията и внедряват иновации. Днес компанията е представена в над 120 страни на всички континенти, има 16 фабрики и 19 търговски компании по цял свят в това число и първата фабрика в Щеин, от която започва приказката на Faber - Castell. Компанията реализира и развива силна социална и екологична политика.

152

продукти

Graf von Faber

Graf von Faber

Основана преди повече от два века Faber - Castell е една от най - старите производствени компании в света, която все още е собственост на една и съща фамилия вече 8-мо поколение. Основоположник е Каспар Фабер, който през 1761 година започва да произвежда моливи в Щеин, близо до Нюрнберг, Германия. През 1839 година барон Лотар фон Фабер, четвърто поколение, поел управлението на компанията и превърнал молива не само във висококачествен продукт, но и създал първия пишещ инструмент в света, носещ лого и марка. Повече от столетие неговите потомци развиват нови креативни и иновационни идеи в света на пишещите и рисувателните средства като едновременно грижливо пазят традициите на фамилията и внедряват иновации. Днес компанията е представена в над 120 страни на всички континенти, има 16 фабрики и 19 търговски компании по цял свят в това число и първата фабрика в Щеин, от която започва приказката на Faber - Castell. Компанията реализира и развива силна социална и екологична политика.

309

продукти

Senator

Senator

Senator President е копие на известната писалка от 1950-те години, индивидуално завършена на ръка. President е ценен инструмент за писане със съвременно качество. Изработен е от висококачествена смола със златна украса, като покрива най-високите изисквания. Тази преголяма писалка се предлага в две колекций първата с вграден пълнител с бутало и иридиев писец и втората колекция за истиски ценители златна с 18 каратов писец.Това е и любимото пишещо средство на Американският президент Барак Обама.

20

продукти

Waldmann

Waldmann

Историята на фирмата започва през 1918 г. като производител на висококачествени механични моливи от злато и сребро. Както тогава, така и сега компанията е разположена в Биркенфелд близо до Пфорцхайм - традиционната немска бижутерийна столица в Шварцвалд. Всичко, което излиза от нейните работилници, е изработено при използване на традиционни, както и съвременни технологии и висока степен на автоматизация от професионални майстори с многогодишен опит. Посвещаването на иновативността и сложното металообработване е с дългогодишни традиции. Например, четирицветният молив, получил сребърен медал на Световното изложение в Париж през 1937 г. По това време този инструмент за писане е изключителен заради своята функция и дизайн. Днес Валдман гледа на себе си като на специалист по изключителни повърхности и остава верен на максимата си "Произведено в Германия". Следва проектиране и изработка на писалки и химикалки от метали като месинг, сребро или 18-каратово злато! Химикалките Waldmann със специален въртящ механизъм за два и четири цвята, както и легендарната "Две в едно" от 1972 г. получават световни патенти. В тази химикалка има пълнител с мастило, вграден в корпуса й, и от другия край може да се използва и като писалка.По това време международните компании отдавна са разбрали за специалистите по иновативни инструменти за писане, между които бижутерийната индустрия. От тази връзка се създава нова област на развитие за Валдман. През 1986 г. Валдман има възможност да се разшири с лицензирано производство и световна продажба на инструменти за писане за френската модна марка "Тед Лапидус" - Париж. Десет години по-късно се прибавя втора модна марка - "Карвен" - Париж. Днес тези специалисти са дистрибутори в 60 държави в цял свят. Продуктите Waldmann се търсят и като ценни трофеи или се изработват по специални поводи по искане на клиентите. Компанията разработва ограничена серия сребърни писалки за 150-тия юбилей на състезанието с яхти за "Купата на Америка". С най-фините вълни, вградени в сребро, покрити с десет пласта полупрозрачен нептуново син лак, гравирани ръчно с мотив на морска карта и украсени с диаманти. През 2001 г. Waldmann е официалният производител на екстравагантния инструмент за писане за турнира по голф "Байрън Нелсън" в САЩ. А през 2002 г. на Waldmann се любуват даже в киното! Оригиналната 2-цветна химикалка, вече патентована през 50-те години, получава роля във филма на Стивън Спилбърг "Хвани ме, ако можеш" с холивудските звезди Леонардо ди Каприо и Том Ханкс. След излъчването на филма Waldmann отново връща този инструмент за писане с ретро дизайн на пазара, този път включвайки и пълнител за модерен персонален цифров асистент с тъчскрийн. През 2008 г. тази историческа компания ще чества 90-тия си юбилей.Това е повод да изработи ограничена серия от 250 индивидуално номерирани писалки от чисто сребро с пълнител с бутало. Писалката е с 18-каратов златен писец, а клипсът, крайната част и декоративният пръстен са изработени ръчно с блестящ син лак.Освен това клипсът е украсен с 3 диаманта, което придава изтънченост на писалката.И ето че постигнахме затворен кръг: традиция и качество, професионална работа и очароването на широкия свят - Waldmann обединява всичко в своите инструменти за писане.История на марката през годините:1918 Компанията е основана от Адолф Валдман за производство на висококачествени автоматични моливи от чисто сребро и чисто злато. 1930 Изобретяване на първите 4-цветни МОЛИВИ с ВЪРТЯЩ МЕХАНИЗЪМ и предоставяне на световни патенти. 1937 СРЕБЪРЕН МЕДАЛ за изключителен дизайн и качество за четирицветни моливи на Световното изложение в Париж, Франция. 1956 Лансира производството на ХИМИКАЛКИ и ПИСАЛКИ с покритие от хром, чисто сребро, дубле и чисто злато. 1958 Изобретяване на първите дву- и четирицветни химикалки с ВЪРТЯЩ МЕХАНИЗЪМ и предоставяне на световни патенти. 1960 Започва специално производство "под частна марка" на инструменти за писане от метал за други международни компании под тяхната собствена марка за търговия с канцеларски материали и бижута. 1972 Waldmann получава световни патенти за изключителен инструмент за писане"две в едно" - комбинирана химикалка/писалка. 1986 Изящното изпълнение и високите стандартите за качество на компанията водят до лансиране и световно разпространение на инструменти за писане по лиценз на "модната" марка "TED LAPIDUS" - Париж. 1996 Лансиране и разпространение на инструменти за писане по лиценз на друга френска "модна" марка "CARVEN" - Париж. 1999 Създаване и продажба на ограничена серия от изключителни писалки от чисто сребро и диаманти в чест на 150-тия юбилей на състезанието с яхти за "Купата на Америка". Waldmann и тази колекция се споменават в официалната паметна публикация на Купата на Америка през 2000 г. 2001 Официален доставчик на писалки "CHAMPIONS" от чисто сребро за турнира по голф "BYRON NELSON" в САЩ. Победителите от турнира получават този изящен инструмент за писане, създаден изключително за това събитие. Тайгър Удс, Фил Микълсън са някои от победителите от това престижно събитие, получили официална писалка Waldmann Byron Nelson. 2002 Скрита реклама на двуцветна химикалка от чисто сребро, произведена през 60-те години и лансирана отново през 2002 г., в "Хвани ме, ако можеш" - холивудски филм, продуциран от Стивън Спилбърг, с участието на Леонардо ди Каприо ("Титаник") и Том Ханкс. Waldmann се отличава от самото начало, предлагайки извънредно качество и непреходна стойност на всеки произведен от него инструмент за писане.Философията на компанията се основава на креативност, гъвкавост, качество и отлично обслужване. Днес дистрибуторската мрежа на Waldmann обхваща повече от 60 държави в цял свят.

25

продукти

Tombow

Tombow

Още от 1913 г. името на Tombow е било свързано с дизайнерски пишещи инструменти и оригинални офис подукти. * Външен вид и практичност в перфектна хармония Всеки продукт Tombow е успешен синтез на красотата, ергономичност и техническо съвършенство. Външен вид и практичност се допълват взаимно и са изцяло в услуга на потребителя. Продуктите и философията на компанията отдават голямо значение на защитата на природните ресурси. * НаградитеМного продукти Tombow са получили награди за дизайн като "Haus Industrieform" (Есен) награда на "Индустрия на форума Хановер" и наградата "Дизайн Плюс Награда" Добре позната от форума Paperworld Франкфурт. Tombow продукти, нека просто собствениците им знам, че те са специални! * Разнообразие от продукти Томбоу ви предлага широка гама от висококачествени пишещи инструменти. Можете да избирате между Химикалки, механични моливи, ролери, писалки или писалка ZOOM многофункционални 414. Без значение от какъв вид пишещ инструмент имате нужда или колко бихте искали да похарчите - Tombow ще ви изненада от палитрата си от модели и цени. * Tombow Дизайн Историята на Tombow от успешни пишещи инструменти започва през 1986 г. с наградената дизайнерска химикалка на Havanna Collection,която е все още един от бестселърите на Tombow с вечен дизайн. Друг класически продукт бе представената ZOOM 707 - носителят на наградата със своя тънка форма. Всеки продукт Tombow е успешен синтез на красота, ергономичност и техническо съвършенство. Ето защо Tombow продуктите са популярни в ежедневната работа, като подарък, за колекционери, така и за бизнес подарък с високо признание. Това е нещо специално! * Високото качество Тъй като ние сме убедени, за високото качество на нашите пишещи инструменти, ние предлагаме доживотна гаранция за всички продукти от нашата дизайнерска колекция.

106

продукти

Inoxcrom

Inoxcrom

INOXCROM е една от най-големите мултинационални компании, специализирана в производството на пишещи пособия. Производството е съсредоточено в Барселона - Испания като фирмата има представителства в повече от 75 страни по света. Със собствени офиси във Франция, Великобритания, Германия, Италия, Бразилия и САЩ, INOXCROM постига една от основните си цели - да бъде водеща марка на пазара за пишещи пособия.INOXCROM е една от малкото фирми, които изработват всички части за пишещите пособия в своите собствени производствени цехове, оборудвани с най-модерната технология в този бранш. Това осигурява постоянен и изключително строг контрол на производството, благодарение на който INOXCROM предлага доживотна гаранция за всички свои модели.INOXCROM разполага със собствен отдел, оборудван с всички машини за печат върху пишещи пособия - ситопечат, тампон-печат, топъл печат, пантография и лазерно гравиране. С възможност за пълноцветен ситопечат на 360° по корпуса на химикалките, INOXCROM предлага оригинални решения за промоции на продукти или рекламни кампании, свързани с фирмения имидж. За своето производство INOXCROM използва два основни материала - екологично чист полимер (ABS) и стомана за металните части. Заводът извършва и 23,6 Кts. позлата върху някои от своите модели. Най-луксозните модели се изработват от масивно сребро, а перата на писалките от 14 Кts. злато. Всички химикалки на INOXCROM са заредени с голям пълнител с документално мастило и дължина на писане 5 000 m.

231

продукти

Pilot

Pilot

Simply Write- "Просто пиши" слогъна на тази марка я определя по-точно отколкото някой би могъл да я представи.Известни със своята технология и иновация при пишещите средства Pilot са представени за пръв път в България във своят пълен блясък единствено и само в сайта на penshop.bg.

3

продукти

Montegrappa

Montegrappa

От 1912 година, производството на Montegrappa е локализирано в същата историческа сграда на брега на река Брента, в една от най-живописните области на историческия град Басано дел Грапа в процъфтяващата северо-източна част на Италия. Разположена в района на Виченца, една от най-древните области и уважавана за златарската си традиция, региона е също така дом на "прекрасната Верона", декор за Шекспировата Ромео и Жулиета, и Венеция, "град от вода", "град на светлини", "дом на гондоли". Това италианско наследство е значима ценност за една Марка, която е била първия италиански производител на писалки: това е едновременно златарско наследство и завещание. От 1912 година, писалките Montegrappa са въплътили в себе си италианския усет.Основана като Manifattura pennini d"oro e penne stilografiche" (Производител на златни писци и автоматични писалки), фабриката Басано се установи в ключова позиция по време на Първата Световна Война. Редом с множеството войници, които са използвали писалките Montegrappa (познати тогава като Елмо), за да пишат писма до вкъщи, са и двама възхвалени писатели, Ърнест Хемингуей и Джон Дос Пасос, които са били доброволци на фронта, работейки като шофьори на линейки.Писалките на Montegrappa са предназначени за тези, които не могат да живеят без емоции, вдъховени от усещането за фино изработени инструменти за писане помежду пръстите им, отговарящи на техните деликатни движения. Когато насочват писалките Montegrappa по хартията, окото следва мастилото, докато се пропива в нея. Тези взискателни калиграфи отдавна са разбрали, че "инструментът с който човек пише, значително влияе върху това, което пише".Дали това са цветовете, които напомнят за майсторите художници или са орнаментите на Бароковите дворци, всичко това е част от италианското наследство на Montegrappa. В земята, позната с драмата и любовта - където Монтеки и Капулети враждуват - където писателите са дошли специално, за да усетят вкуса на романтиката, нито един предмет не е твърде малък или твърде практичен, за да се стреми към красота. За да покаже дълбочината на това богато, културно потекло, Montegrappa използва еднакво обширна палитра от занаятчийски техники. Но няколко са следните: Занаятчиите на Montegrappa са обвързани с изтънченото изкуство на ниско релефно гравиране, въведено през 1992 с възпоменателната автоматична писалка за Осемдесетата Годишнина от основаването на компанията. Великото достижение на ръчното гравиране започва с дизайна на майсторите, сведен точно до крайния размер. Емайлиране със стъкловиден емайл: Емайлът е стъкловидна субстанция, използвана още от 6-ти век преди Христа в златарските занаяти и тези със сребърни изделия като декоративен материал, високо ценен за своя цветови диапазон и отлично съхранение. Придобита през 2000 г. от един от най-големите световни лидери в сферата на луксозните стоки, групата Richemont, основана в Швейцария, днес Montegrappa продължава своята традиция на художествена иновация, върховно постижение в изработката и абсолютна отдаденост към удовлетворяване на най-образованите и проницателни клиенти. Вдъхновявана без ограничение от велики моменти в историята и най-древните страсти на човечеството, Montegrappa произвежда обикновенна серия за тези които желаят да се отдадат на ежедневен лукс. Примери са Privilege, Symphony и Micra. Тези и други ежедневни писалки и моливи на Montegrappa могат успешно да бъдат сравнени със специалните и ограничени серии на други марки. Нейните собствени ограничени и специални серии запазват творческите стандарти и стойността на продукта, които са били част от формирането на Montegrappa и са били значими за нейната еволюция и развитие. Няколко от тези серии и изключителни колекционерски артикули са Sophia Limited Edition, Vatican 2000 Papal Limited Edition и Living Harmony Limited Edition.

181

продукти

Rotring

Rotring

Rotring е прекалено изискана марка за пишещи инструменти предназначена за хора, които развиват концепции,хора интелигентни имащи ангажименти и желание да въвеждат своите мисли за живота. Техническо съвършенство и техният ергономичен дизайн, осигуряват удобен и неуморим порив за творчество на своя собственик.

56

продукти

Stamp Pens Heri

Stamp Pens Heri

Класически писалки и химикалки с елегантен дизайн.

25

продукти

Platignum

Platignum

Класически писалки и химикалки с елегантен дизайн.

16

продукти

Pierre Cardin

Pierre Cardin

Изисканият и безупречен стил се разпознава не само по облеклото, но и по отношението към всеки един детайл, с който се обграждате, било то и писалката, която държите в ръката си. В света на дигиталната ера, инструментите за писане сякаш престанаха да бъдат необходимост, но понякога няма нищо по-елегантно от красива писалка, която да извадите от джоба си. Още повече ако носи почерка на Pierre Cardin. Марката, която създава изключителни колекции от луксозни инструменти за писане. Майсторската им изработка и отличителните детайли ги превръщат в бижу, което всеки иска да притежава.

http://pierrecardin.com/en/

133

продукти

Filofax Organizers

Filofax Organizers

Filofax е награден с CoolBrand statusFilofax, традиционна марка за висококачествени персонални органайзери бе обявена за UK"s coolest brands, появявайки се в годишния отчет на CoolBrands list за 06/07.CoolBrands е годишна инициатива от известната организация Superbrands и се счита за ключов барометър на coolest brands на нациите, хората и местата. В основата на съвета на CoolBrands е да оценява марките, които успешно са създали cool репутация до този момент.Мислите, че познавате Filofax?"През 80-те години са били наистина големи, нали?"През 2003 година Filofax е продал повече органайзери във Великобритания от където и да било! Присъствието на Filofax всъщност датира от 1921г.Дали още съществуват, дали хората използват още Filofax?Във Великобритания марката отбелязва 60% ръст в продажбите в периода 2001-2004 / основно базирани на органайзери/.Filofax е мултинационална компания с 8 международни дъщерни компании и дистрибутори в над 40 страни по света."Вероятно днес повечето хора използват електронен PDA?"Само 4 % от населението използва PDA, 16 % използват персонален органайзер Filofax. /7.4 млн/"Не са ли малко старомодни?"Ако да можеш да пишеш се счита за отживелица, тогава да!Нещо повече, новият софтуер Filofax ви позволява да принтирате компютърната си адресна книга на страниците на вашия Filofax."На кой му се занимава с писане на днешно време?"При скорошно проучване на Filofax във Великобритания от 1,000 висши мениджъри повече от половината (57%) намират за по-лесно и бързо да намират информацията в личния си органайзер.62% от изследваните считат, че органайзерите също демонстрират статус повече отколкото който и да е електронен органайзерПроучванията показват, че почти 60% от ползвателите на Filofax са жени.Колекцията на Filofax включва още чанти, куфари, портфейли, аксесоари.Можете да имате какъвто и да е цвят, както и черноЦветовете за този сезон са от вишна през розово, зелено и оранжево. И да, разбира се, черно.Официален сайт: www.filofax.com

81

продукти

Moleskine

Moleskine

Moleskine е символ на култура, пътешествие, съзнание, въображение и идентичност… и всичко това едновременно в двата свята – дигитален и реален. Продуктите на Moleskine са неизменни помощници за креативните и творчески професии днес. Навсякъде по света те се превръщат в символ на съвременните пътешественици.

147

продукти

Leuchtturm1917

33

продукти

Hugo Boss

35

продукти

Cross

400

продукти

Sheaffer

Sheaffer

Sheaffer Pen Corporation e производител на инструменти за писане в частност на луксозни писалки. Компанията е основана от Walter A. Sheaffer в Fort Madison в щата Айова през 1913 г. Тя се заражда около идеята за писалка работеща със „самостоятелен пълнител“ . През 1920 година компанията представя „вечната писалка“, която е с доживотна гаранция. Четири години по-късно, през 1924, Шифър представя своя запазен знак – бялата точка, символ и до днес за качеството, което предлага марката Интересен факт е, че през 1945 година американския държавен секретар Джеймс Бърнс подписва устава за ратифициране на ООН с писалка Sheaffer. През 2014 г. Марката става част от френският концен Bic на А. Т. Cross Company. И до сега името и се свързва с висококачествени и луксозни инструменти за писане и е високоценена по цял свят.

69

продукти

Lamy

Lamy

Lamy e независимо семейно предприятие създадено през 1930 г. от С. Джоузеф Лами в Хайделберг, което просперира през години на новаторство в усъвършенстването и създаването на най-добрите писалки на пазара. Под ръководството на настоящия управляващ директор, д-р Манфред Лами, компанията успешно се развива като дизайнерска марка в сектора на луксозните инструменти за писане. Lamy символизира новаторството, качеството и съвременен дизайн, а с обещанието на търговската си марка: "Нито една конструкция не пише по-добре" изразява недвусмислената си вяра във функционалния дизайн на своите отлични продукти.

240

продукти

Pelikan

Pelikan

Богатата гама от продукти на компанията е произведена по най-високи стандарти за качество, нараства постоянно за над 125-годишната традиция на търговската марка. Pelikan, винаги приема нови предизвикателства и създават нови иновативни стандарти. Това е, което клиенти по целия свят ценят в Pelikan. Te се фокусират върху хората и предлагат продукти, които вдъхновяват творчеството и въображението на техните клиенти.

132

продукти

Napkin Forever

35

продукти

Поздравителни картички

Поздравителни картички

Всички поздравителни картички са двойни и в комплект с пощенски плик.Всички картички са с пълноцветен печат вътре (2-та и 3-та страница).Картичките са със различни екстри : брокат, релеф, частичен лак, златно, сребърно или друг вид фолио, щанци, апликации, цветен плик и пр. и 3-та страница.

1

продукти

Подаръчни пликове

Подаръчни пликове

Подаръчни пликове

#

0

продукти

Marlen

Marlen

Marlen е основана през 1982 год. от Марио Еспосито - Изпълнителен директор и Антонио Еспосито - Главен дизайнер. Уникалните пишещи инструменти, произведени под марката Марлен са умишлено създадени "да бъдат различни". Това са висококачествени и ръчно изработени колекции с ограничено издание, плод на виртуозно майсторско изкуство. Престижните пишещи средства Марлен красят домовете на страстни колекционери по цял свят. Повече от 20 години компанията се отдава на новаторски дизайнерски решения, които променят културния, исторически, технологичен и художествен свят на нашето ежедневие. Грандиозният успех на Марлен се дължи изцяло на нейната решителност, отдаденост и умение да превръща интересните идеи и очаквания в забележителни аксесоари с висока бижутерска стойност. Пишещите средства Marlen черпят вдъхновение от красивата архитектура, брилянтната поезия, значимата история и характера на много велики личности от културния и литературния живот. Ярък пример за това е създаването на писалката през 2005, посветена на Европейския Парламент. През октомври 2007 Марлен представи официалната писалка за подписване на "Договорът за мир" в Неапол и подари 15 специални писалки от колекцията Свят без война на личности с високи постове в политическия и религиозен живот, в това число и папа Бенедикт XVI. Вдъхновена от историята пък е колекцията Antica Atella, която е посветена на произхода и миналото на италианската територия. Забележителни са и колекциите, посветени на други култури като Maya, Aztlan, Ithaca, Egizia, Antica Roma, Atellan Tales. Добрият имидж на компанията се подхранва и от много известни личности, които притежават пишещи средства Марлен. Такъв пример е нобеловият лауреат Дарио Фо, италианският актьор Арнолдо Фоа, комедианта Джорджо Албертаци. Марлен има честа да краси домовете и на двама италиански президента Джорджо Наполитано и Карло Чампи.

0

продукти

Unicart

37

продукти

Нашите интернет магазини:


                          


Върни До Горе